Hermetic Order of Trinity

Hermetic Order of Trinity


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Klimek

Strony: [1] 2 3 ... 15
1
Secret World: Legends / Odp: Taki piekny pogrzeb... Zegnaj TSW
« dnia: 04.12.2017, 02:03:20 am »
Pograłem trochę w TSW SWL i chyba huśtawka love/hate znowu wahnęła na love.
Po pierwsze, strasznie żałuję, że nie nagrałem filmiku jak jakiś random usilnie pulował na mnie moby, jak wyglądałem na AFKa. Kwadrans to robił i za same chęci należał mu się filmik. Ale coś mi się ze skrótami do nagrywarki pokopało i niestety - tylko gorące miejsce w moim serduszku.
Ale, ad vocem lepszości SWL, to kilka rzeczy im wyszło.
Primo - grind. Jest czasochłonny, irytujący - ale czuć efekty. Za robienie rzeczy, zdobywanie AP/SP są bonusy. Nie ma tego skakania "jeszcze 5 NM i starczy mi bulionów na .6 czego i tak nawet nie zauważę, ale wtedy jeszcze 15 NM i będzie...". W SWL są wszędzie małe bonusiki. Każdy (no, bez przesady) wydany SPek ma sens, a na końcu APeków są bonusowe bonusy. Bardzo fajny system, jednocześnie swoboda z TSW zachowana.
Secundo - nieetyczna etyka handlu lockboxami. Klucz tani nie jest, ale AH zadziwiająco dobrze działa - za skrzynkę 2,5k marków; 1 gold 180 marków. A dropią często. Skrzynki znaczy. FC twierdzi, że algorytm wspiera wypadanie dobrych itamz z ilością otwieranych skrzynek. To czego nie mówi, to szansa na drop skrzynek. Imo malejąca.  W dodatku skrzynki rotują i warto handlować tymi spoza rotacji.
Tertio - Trochę polepszyli Egipt (City). Przy robieniu story dodali teleporty do następnego etapu. Dzięki ci Black Faraonie za tak hojne dary.
Quatro - Craft. Bez okienka obsługiwanego przez addon. Kwestia zarządzania shardami (paxami). Czemu nie cash, jak w becie?! Tu jest wąskie gardło. Napieraj w misje dla kasy. Kasa to craft, a craft to +.1 do czegoś! Sprytne, fajne i mogło być od początku.
Quinto - czy są wady? O ba, to FailCom. Jest ich masa. Ale to TSW. Plus.
666 - Właśnie wszedłem do Shadowy Forest. Witamy w domu. Ja to Zen, ale w cabal to chyba się nie będziemy bawić. Cały mój bank kabalowy jest zapchany itemami.
2
Secret World: Legends / Odp: SW:L Reloaded
« dnia: 03.12.2017, 14:10:33 pm »
Epic quality itemki, te z różowymi ikonkami. Teraz dodali jeszcze 2 poziomy, więc grind jest troszkę spory.
Z drugiej strony chyba lepiej czuć progres, nie ma takich skoków jak w TSW, a pasywki mają pasywne pasywki (ta, wiem) z kilkoma punkcikami do statsów. Abi z kolei mają na końcu drzewka Mastery z bonusikami. Do tego Expertise z używania danej broni. Fajne rozwiązania, bo w TSW po zrobieniu decku nie bardzo było czuć sens ładowania kolejnych AP/SP.
3
Secret World: Legends / Odp: SW:L Reloaded
« dnia: 02.12.2017, 13:46:00 pm »
Cytuj
Now that you’ve been going up through the ranks of your faction, it is time to get yourself a team of rookie agents and send them on adventures of their own.

As a results of the events that ended at the top of the Orochi Tower, continue the main story mission and follow up on a lead which will send you on your way to a brand new country.
podobno początek roku  8)
4
Secret World: Legends / Odp: SW:L Reloaded
« dnia: 02.12.2017, 12:36:03 pm »
Do nowej zony trzeba będzie dolevelować. W SWL jest hard lock na zony. Co prawda mimo to 50lev i tak wbija się w Egipcie, ale o wcześniejszych wojażach można zapomnieć. Sygnety i różowe epaxy też od 50 :)
5
Secret World: Legends / Odp: SW:L Reloaded
« dnia: 02.12.2017, 11:38:32 am »
WF nie dla mnie, próbowałem.

SWL mimo wad to jednak TSW, można się przyzwyczaić. Mam patrona z GMa i trochę slotów w inventory brakuje, kasa (te nowe paxy) też wąskie gardło. Ale jakoś leci. Trochę pomieszali z dungami (teraz to wszystko elite X, stary nm to elite 5). A, teraz dodali fajny ficzer - anima allocation. Teraz gear daje po prostu power, a samemu się suwakiem ustala w co idzie - heal, surv czy dps. Więc koniec z kilkoma setami do questów i dungów.
6
Secret World: Legends / Odp: SW:L Reloaded
« dnia: 02.12.2017, 09:17:28 am »
Gra ktoś? Bo tak jakby chyba niezdecydowanie ale jednak popykałbym. Dobiłem do CoSG i jakoś leci.
7
Warframe / Odp: Warframe
« dnia: 17.11.2017, 16:02:26 pm »
"Tu pająk, mam jedną muchę" tak, żeby przypadkiem usłyszał.
8
Albion Online / Odp: Albion Online - ogólnie
« dnia: 14.09.2017, 11:07:34 am »
Mam takie niejasne wrażenie, że projekt Albion zdech.
Premka teraz po 1,3mln (3 tygodnie temu 400k), miasta puste. To dalej może być fajna gra jako group/guild pvp, jako pve nie bardzo.
9
Albion Online / Odp: Albion Online - ogólnie
« dnia: 06.09.2017, 13:42:56 pm »
A ja w wh40k inkwizytor.
I teraz mam Melta gun!
10
Albion Online / Odp: Albion Online - ogólnie
« dnia: 06.09.2017, 07:46:00 am »
Chyba wolę traktować z miotacza ognia plugawych heretyków.
Marchewki sadziłem, to w mieście 60 ludków. Problem lagów rozwiązany.
11
Albion Online / Odp: Wyprawy
« dnia: 02.09.2017, 19:14:37 pm »
Chyba niestety nie dam rady dzisiaj być :(
12
Albion Online / Odp: Wyprawy
« dnia: 02.09.2017, 15:20:04 pm »
Te w YZ są zawsze zdrowo obsadzone, przy wejściu kampi jedno party przynajmniej.
13
Albion Online / Odp: Wyprawy
« dnia: 01.09.2017, 17:03:38 pm »
Ja tam chętnie.
14
Albion Online / Odp: Albion Online - ogólnie
« dnia: 31.08.2017, 08:59:52 am »
Ooo, super!
15
Albion Online / Odp: Albion Online - ogólnie
« dnia: 30.08.2017, 11:30:05 am »
Taki myk z levelowaniem craftu - na markecie są itemki z ceną niższą niż składniki na nie. Więc zamiast mozolnie klepać te itemki, lepiej sprzedać składniki, kupić tanie itemki i przeznaczyć je na naukę w warsztacie (więcej expa itd).
Strony: [1] 2 3 ... 15