Hermetic Order of Trinity

Hermetic Order of Trinity


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zembol

Strony: [1] 2 3 ... 28
1
Heroes of the Storm / Odp: HotS - ogólnie
« dnia: 11.02.2018, 09:13:35 am »
Pierwszy mecz PvP i wygrana  :). W sumie mielismy troche szczescia Broken - przeciwna druzyna miala dobry pomysl na mecz, ale braklo im pomyslu na koncowke (ten moment, w ktorym bili nasza baze - myslalem  ze to juz koniec, ale uciekli - ja bym nie odpuscil, gdyby zostali 5s dluzej...), za to nasz team slicznie zagryzl zabki i walczyl do samego konca :).

Mam nadzieje, ze uda nam sie w koncu zagrac pelnym skladem :)
2
Heroes of the Storm / Odp: HotS - ogólnie
« dnia: 10.02.2018, 18:21:34 pm »
Dzisiaj mam prad :)
3
Heroes of the Storm / Odp: HotS - ogólnie
« dnia: 09.02.2018, 19:00:08 pm »




Niby fajne, ale jednak to moba...


Nie zrozumialem...


Wiesz, nie dziwię się, że Johnnie i Yorgil zaczęli grać w WoW-a. Hehe, wydało się  :P HotS, to nie jest MMO, to nie jest nawet pełnowymiarowy co-op, to moba - gierka na dwa, trzy meczyki. Jak dla mnie, to jako coś do pogrania dwa razy w tygodniu - ok. Ale bez rewelacji.

Co do WoW-a to ani to zaskoczenie, ani niespodzianka - nie tylko wiedzialem, ale nawet bym sie zdziwil gdyby go nie zainstalowali po odpaleniu battlenetu. Sam probowalem, niestety dla mnie WoW jest zbyt statyczny, tab-1-2-3-6-2-7-3-5- przesunac sie dwa kroki w prawo i powtorzyc- i tak do zaj... .(widzialem jak syn w czasie walki z bossem w dungu robil porzadek w torbie).

Co do drugiej czesci to w sumie to samo napisalem o HotS juz wczesniej (a na pewno nie mowilem, ze to mmo). Nie zgodze sie natomiast co do co-op - w HotS wspolpraca jest bardzo wazna.

Tak czy inaczej, HotS to byla wlasnie propozycja na kilka meczy w tygodniu (mam taki lvl jaki mam, bo pykam w to od czasu do czasu od bety, a to juz pare lat, wiec sie nabil, gdybym mial leciec qm codziennie, to bym chyba ze "szczescia" klawiature polamal :D). Wiec tylko pozostaje pytanie: czy przeznaczamy na to czas czy nie ?
4
Heroes of the Storm / Odp: HotS - ogólnie
« dnia: 09.02.2018, 16:59:14 pm »

Zembol, żeby Ci polepszyć samopoczucie po przegapieniu epickiego heala powiem, że mnie Sonya wypadła z pierwszej skrzynki po stworzeniu postaci :)



No tak...


Niby fajne, ale jednak to moba...


Nie zrozumialem...
5
Heroes of the Storm / Odp: HotS - ogólnie
« dnia: 09.02.2018, 12:14:00 pm »
kontakt głosowy, koordynacja i znajomość priorytetów na planszy..

Mialem juz nie pisac, ale...
UWAGA - PORADA:
jeszcze dobry build ma znaczenie - nie wystarczy brac "najlepszego" talentu, ale raczej spojrzec na nie jako calosc i ulozyc wokol jednego skilla albo umiejetnosci danego herosa

KONIEC UWAGI ;)
6
Heroes of the Storm / Odp: HotS - ogólnie
« dnia: 09.02.2018, 09:19:57 am »
Cholerna awaria - przegapilem epicki heal  :'(
7
Heroes of the Storm / Odp: HotS - ogólnie
« dnia: 08.02.2018, 22:41:39 pm »
Ja sie spoznie z godzinke :(

EDIT: chyba jednak nie dam dzis rady... awaria pradu  >:(
8
Heroes of the Storm / Odp: HotS - ogólnie
« dnia: 08.02.2018, 17:03:54 pm »
Aaa, no i jak juz wiesz - mozna jeszcze wylosowac herosa za darmo ze skrzynki, ale to bym raczej traktowal jako darmowe zrodlo kosmetykow (tu mnie akurat gra nie lubi - Ty otworzyles 5 i dostales jednego, a ja otworzylem ponad 200 i dostalem 2)
9
Heroes of the Storm / Odp: HotS - ogólnie
« dnia: 08.02.2018, 16:56:14 pm »
Nic nie znika, gold trzeba zarobic, a nie dostac - chodzilo mi o to, ze codziennie pojawia sia quest, ale nie mozna miec ich na raz wiecej niz 3, innymi slowy: jak przez 3 dni sie nie logujesz to czekaja na Ciebie 3 questy, jak przez miesiac sie nie logujesz - tez 3 , musisz zrobic min 1 zeby zwolnic miejsce na kolejny.
Gold za mecze, questy czy levelowanie herosow, lezy na Twoim koncie az go wydasz, tu nie ma zmartwienia.
10
Heroes of the Storm / Odp: HotS - ogólnie
« dnia: 08.02.2018, 16:11:25 pm »
No i lvl ktory wbiles herosowi nie znika po zakonczeniu rotacji - jesli np wbiles kims lvl 7, to jak znowu sie pojawi (albo go kupisz), wciaz bedzie na lvl 7
11
Heroes of the Storm / Odp: HotS - ogólnie
« dnia: 08.02.2018, 16:08:56 pm »
Pytanie techniczne. Jak pozyskiwac kolejnych ziutkow? Poza niebieskimi pieniazkami - da sie?

I jeszcze jedna sprawa. Po osiagnieciu 5 poziomu gracza byla informacja o dodatkowym bohaterze z rotacji. Co to oznacza, bo wszyscy z danej rotacji maja jednak ceny. Czy dokladany jest kolejny do tygodniowej rotacji celem testowania i pogrania przez tydzien, czy to nagroda w postaci kolejnego ziutka na wlasnosc? Jesli tak, to jak sobie go wybrac?

Jak najbardziej, kazdy ma cene podana w dwoch walutach - ta druga (gold), to kasa za mecze, daily questy i levelovanie herosow (np. 500 golda za wbicie herosem lvl5 - za wbicie wszystkich na lvl 5 mozna wiec uzbierac 38000 golda, Muradin kosztuje chyba 4000). Daily questy daja od 200-800 golda i zbieraja sie do 3ch dni - potem trzeba je wyczyscic, zeby pojawily sie nowe.

W kazdej rotacji jest 14 herosow do wyboru, ale herosi od 11-14 odblokowywuja sie po wbiciu swoja postacia odpowiednio: 5go, 10go, 15go i 20go lvl (np. masz muradinem lvl 5, sonia lvl 6 i raynorem lvl 4 - Twoja postac ma lacznie lvl 15 i dostep do 13tu postaci z rotacji)
12
Secret World: Legends / Odp: SW:L Reloaded
« dnia: 08.02.2018, 14:00:18 pm »
W ten weekend +25% expa przy ulepszaniu itemkow... yey ???. Nie na to czekalem...
14
Heroes of the Storm / Odp: HotS - ogólnie
« dnia: 08.02.2018, 12:53:27 pm »
Jakoś odechciało mi się grać...

Broken nie zalamuj sie, trzeba kuc zelazo itd  :D, spojrz:

... mi się podoba ;)...

...Generalnie, poki co jest fajnie...

Za chwile sie znudzi i znowu sie wszyscy rozejdziemy po roznych tytulach - obiecuje wszystkim, ze nie wkleje juz wiecej porad :).
15
Heroes of the Storm / Odp: HotS - ogólnie
« dnia: 08.02.2018, 11:13:21 am »
Nic z tego nie rozumiem... ;)

split pushowania specjalistą
odpushowywał linię

Push to atak na fortyfikacje, zwykle skoncentrowany na jednej linii, ale czasem sytuacja sprzyja takim atakom w dwoch miejscach na raz (split push)
Strony: [1] 2 3 ... 28