Hermetic Order of Trinity

Hermetic Order of Trinity


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - yorgil

Strony: [1] 2 3 ... 31
1
Secret World: Legends / Odp: Taki piekny pogrzeb... Zegnaj TSW
« dnia: 18.07.2017, 16:54:29 pm »
A moze Albion? To jest małe i szybko sie Broken zaciagnie. Tak dla testu

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

2
Secret World: Legends / Odp: Nigthmare w czwartek SWL
« dnia: 26.06.2017, 15:41:40 pm »
Za to ARG spoko. Zakonczylem i czekam na emalie z kodem do cudow-bajerow ;)
Problem mialem z chapter IV i VI (wkurzajacy wybor az sie nie opracuje systemu ;) )
3
Neverwinter / Odp: Neverwinter gramy!
« dnia: 26.06.2017, 15:39:01 pm »
Mogę być dzisiaj, we wtorek nie.

Powinienem byc dzisiaj - albo NW albo zapisy do SWL Hot moze?
4
Secret World: Legends / Odp: Nigthmare w czwartek SWL
« dnia: 26.06.2017, 09:27:37 am »
Ja musze zaczac w koncu grac... Ale w czwartek i tak nie dam rady - w srode wyjazd na rajdowanie :)
5
Secret World: Legends / Odp: SW:L Reloaded
« dnia: 25.06.2017, 11:59:44 am »
Ja tylko przetransferowalem w nocy i jestem na poczatku, jeszcze przed retrospekcja Tokio.
Sprzet z transferu dopiero po dotarciu do Agarthy?

Ide od poczatku bez zasiegowek - zobaczymy co sie bedzie wyrabialo, chociaz potwierdzam Zembola - juz w becie bylo wdac, ze shotgun daje aggro mocno. Mam nadzieje, ze mlotek tez bedzie dawal po staremu...
6
Secret World: Legends / Odp: Taki piekny pogrzeb... Zegnaj TSW
« dnia: 23.06.2017, 12:14:35 pm »
Bez sensu, już wolę zrobić wszystkie dungi od nowa. Z naszym doświadczeniem...  :D

i  reumatyzmem? Bez szans ;)
7
Secret World: Legends / Odp: Taki piekny pogrzeb... Zegnaj TSW
« dnia: 23.06.2017, 12:13:46 pm »
Oszczędzanie na jakieś "przyszłościowe" zakupy w TSW Classic... Nie, raczej nie. Patrzmy realnie.

ALE... Skończenie ostatniego MP, otrzymanie w nagrodę stroju dziedzica pruskiego, i WTEDY dopiero transfer ciuchów do Legends (razem z dziedzicem)... To już miałoby sens  8)

Pomarzyć miło, ale tak trzeźwo patrząc to też  raczej bez szans.

Zwlaszcza, ze ten transfer ma byc mozliwy do jakiejs nieokreslonej daty w sierpniu.
8
Secret World: Legends / Odp: Taki piekny pogrzeb... Zegnaj TSW
« dnia: 23.06.2017, 11:54:09 am »
Czyli w tej chwili opłaca się wydać wszystkie posiadane bonus punkty w TSW, tudzież wszystkie posiadane PAXy w grze - za wszystko nakupić petów, mountów i ubranek - i po tej akcji przetransferować do Legends. Dobrze myślę?

Pamietaj jednak, ze stare grzyby chyba jednak beda miec sentyment do oryginalu... A sa stare grzyby, ktorym brakuje tylko jednego NM Master Planner... Moze byc wiecej starych grzybow poza Jablonka. I kiedys, takie stare grzyby moze beda chcialy zrobic ta brakujaca Halinke. I wtedy moze sie okazac, ze inne stare grzyby maja na sprzedaz jakies fajne rzeczy pozostawione wlasciwie nie wiadomo po co na aukcjach... I sie moze okazac, ze jeden stary grzyb z drugim nie bedzie mial piniondzow na te rzeczy, bo wydal na fatalaszki.
9
Secret World: Legends / Odp: Taki piekny pogrzeb... Zegnaj TSW
« dnia: 23.06.2017, 10:46:37 am »
Cytuj
Niby nie jestem podniecona, ale jednak jestem.

Kazdy jest ;) Nawet Johnnie, tylko sie kryguje...
10
Neverwinter / Odp: Neverwinter gramy!
« dnia: 21.06.2017, 19:30:44 pm »
Postaram sie byc.
11
Neverwinter / Odp: Neverwinter gramy!
« dnia: 21.06.2017, 08:45:25 am »
Mialem byc i byly nawet checi. Ale cos mnie sie popsulo z sieczka - wrocila ok 23:30 ale juz mocy braklo...

A co do Foundry - cos pozmieniali, przygody oplacalne w sensie graty/czas?
12
Neverwinter / Odp: Neverwinter gramy!
« dnia: 20.06.2017, 10:28:09 am »
Powinienem byc. Chociaz...  8) Takie widoki dzisiaj w nocy byly. A prognozy na nastepna noc sa jeszcze malo precyzyjne ;)
Wreszcie udalo sie zarejestrowac 'obloki srebrzyste' (NCL - noctilucent clouds lub PMC - Polar mesospheric clouds). To rzadkie i bardzo nietypowe chmury. Ich pulap to ok 80-83km - tuz ponizej mezosfery. Dla porownania 'klasyczne' chmury osiagaja pulap maksymalnie 20km (cirrus, cirroculumus i cirrostratus).
Mozna je obserwowac na srednich szerokosciach geograficznych obu polkol w okresie wiosenno-letnim, kiedy Slonce chowa sie minimalnie ponizej horyzontu - kiedy nie wystepuje noc astronomiczna. Kiedy Slonce znajduje sie ok 10 stopni ponizej horyzontu na naszych szerokosciach geograficznych podswietla wysokie chmury NCL, co na nie do konca ciemnym niebie wyglada dosc charakterystycznie.

Do dzisiaj niezbyt dokladnie wiadomo skad NCL sie biora. Najbardziej popularna teoria mowi, ze powstaja wskutek osadzania sie drobinek lodu (srednice okolo 1 mikrona) na pyle pozostawionym w mezosferze po przelotach meteorow (do tego prawdopodobnie pozostalosci paliwa rakietowego i innych pylow wyprodukowanych przez czlowieka - choc tu osobiscie jestem mocno sceptyczny i zdaje mi sie, ze to kolejna proba ekologow naglosnienia nieistniejacych problemow. Tym bardziej, ze pierwsze wzmianki o NCL mamy z 1885 roku). Aby taki lod byl w stanie sie uformowac, konieczna jest bardzo niska temperatura. Dynamika atmosfery ziemskiej jest taka, ze najnizsza temperatura wystepuje w mezosferze wokol biegunow wlasnie wczesnym latem. Latem powietrze nagrzewa sie przy powierzchni Ziemi i zaczyna unoscic sie ku wyzszym partiom atmosfery. Wraz z wysokoscia zaczyna spadac cisnienie i zgodnie zasadami termodynamiki (mamy tu zaleznosc liniowa) to powietrze sie schladza i staje sie coraz rzadsze. W gornych warstwach atmosfery istnieja procesy, ktore winduja to powietrze az ponizej mezosfery, gdzie osiaga -134C (na 80km wysokosci). Te temperatury osiagane sa dla polkoli polnocnej od polowy maja (NCL sa jeszcze wtedy niewidoczne, bo Slonce chowa sie za nisko za horyzont).


Niestety widac swiatla autostrady - robione na szybko bo na mojej typowej miejscowce dla polnocnego nieba, wczoraj tubylcy urzadzili sobie popijawe z ogniskiem i musialem defensywnie przeformowac sie kierunku samochodu ;)

Jakby ktos chcial pelna rozdzielczosc:
https://drive.google.com/open?id=0B-R3Rhh_aJL4dEFfU2owbnZnVFk
13
Neverwinter / Odp: Neverwinter gramy!
« dnia: 16.06.2017, 16:22:04 pm »
Na aukcjach tylko za astrale. Po co ci zloto?

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

14
Neverwinter / Odp: Neverwinter gramy!
« dnia: 15.06.2017, 18:41:46 pm »
Moze byc. Chociaz jak bedzie pogoda moze mi sie przytrafic polowanie na obloki srebrzyste

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

15
Secret World: Legends / Odp: Taki piekny pogrzeb... Zegnaj TSW
« dnia: 14.06.2017, 09:22:37 am »
Wylaczyli mi dostep do bety ale troche pogralem i wlasciwie mozna zgodzic sie z Klimkiem. To nadal TSW ale jest zbyt duzo 'ale'. Prostrza walka byc moze przyciagnie nowych graczy - chociaz bez liftingu grafiki slabo to widze. Wszystko wlasciwie platne - czyli standard dzisiaj - dla nowych byc moze bezbolesne. Grind masakryczny to tez dzisiaj standard. To wszystko powoduje jednak, ze starzy gracze wlasciwie nie maja czego tutaj szukac - TSW mialo i bylo trudne, nie mialo grindu (dobra, od Tokio juz mialo) - nawet godzinka na lotnisku polowania na sygnety byla spoko i w miare oplacalna.
System rozwijania np broni poprzez 'karmienie' itemkami jak dla mnie jest bez sensu. TSW to jednak wspolczesny anturaz i jakis abstrakcyjny sposob przerabiania wszystkiego, np mlotka na karabin maszynowy, jest nieco dziwny...
Ale najbardziej (poza walka, ktora z klasycznym mmo nie ma nic wspolnego) wkurza losowosc roznych zachowan sprzetu w kolejnych cyklach uzycia. Najlepszym przykladem jest shotgun - nigdy nie wiesz, jaka amunicje bedziesz miec w nastepnej rotacji - moze obszarowke, moze przebijajaca pancerz a moze taka, ktora cie uleczy - totalna porazka - zwlaszcza jesli chcesz np tankowac... Do tego nie mozna tej amunicji wymienic poza walka - zawsze jest losowo.

Generalnie widac w Funcomie totalny ped za kasa (w sumie to nie dziwi - nie robia przeciez gier dla przyjemnosci) - skrzynki, klucze, platne plecaki - wszystko to znamy z 'darmowych' mmo. Tylko, ze te inne darmowe mmo to albo dalekowschodnie grindy z baza zoltkow o ktorej liczbie w Europie czy w Stanach mozna pomarzyc, albo swiaty bardzo charakterystyczne i przyswajalne dla wielkiej rzeszy grajacych generalnie - kto np nie slyszal o AD&D? Wszyscy - nie dziwi wiec baza 15x10^6 graczy Neverwinter (swoja droga Funcom bierze z tej gry garsciami - co jest jak dla mnie odtworcze i bez sensu). TSW czy SWL to jednak inny swiat - bez szans na zblizenie sie przy takiej konkurencji i jakosci produktu, do bazy graczy bardziej nosnych i popularnych ekosystemow growych. A model finansowy oparty o mikroplatnosci moze przyniesc wymierny sukces tylko przy wielkiej bazie klientow.
Strony: [1] 2 3 ... 31