Hermetic Order of Trinity

Hermetic Order of Trinity

Autor Wątek: Brokenwing  (Przeczytany 914 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Brokenwing

• Administrator
  • Wielka Mistrzyni HOT
Brokenwing
« dnia: 25.09.2011, 14:30:13 pm »
1. Imię (prawdziwe):

Gosia

2. Imię, nazwisko oraz pseudonim postaci w The Secret World (jeżeli już wybrałeś/łaś):

Trine 'Brokenwing' Witchhammer

3. Wiek:

35

4. Jakie jest Twoje doświadczenie w grach MMO (w jakie inne gry MMO grałeś/grałaś):

W MMO gram od 2006 roku. Pierwszą moją grą tego rodzaju były Guild Wars. Do dzisiaj pamiętam coś w rodzaju szoku, kiedy zobaczyłam te tłumy w Pre-Ascalonie, zaczęłam czytać czat i wtedy do mnie dotarło, że to naprawdę są ludzie - kryjący się pod fikuśnymi ubrankami i animacjami, ale prawdziwi ludzie spotykający się w jednej grze. W GW grałam przez 1.5 roku dosyć intensywnie. Do dzisiaj uważam, że to jest jedna z najlepszych gier tego rodzaju, ze wspaniałą historią (szczególnie Prophecies), świetnymi misjami, genialnym PvP. Próbowałam trochę EVE. Potem od beta testów - czerwiec 2009 do listopada grałam w Aiona, który aczkolwiek powalił mnie niesamowitą grafiką i możliwościami customizacji postaci, zniechęcił mnie długotrwałym grindem. Później nastąpiła fascynacja Mortal Online, niesamowitą grą pod względem koncepcji, w wykonaniu najbardziej zbugowaną grą wszechczasów - jednak do dzisiaj wspominam krajobrazy i ogrom tego świata. Potem były AoC i LotRo na trialu - niestety nie za bardzo mi się spodobały. Potem przygoda z WoW-em w którego zaczęłam grać po raz pierwszy po wyjściu Kataklizmu - jednak odrzucił mnie tam grind porównywalny do koreańskich gier oraz drastyczne wymogi dotyczące sprzętu/dps przy rajdach. Grałam również na becie Riftu, ale wydał mi się kolejną grą -  klonem WoW-a (chyba teraz już taki nie jest). Ostatnio koło się zamknęło i wróciłam na dosyć długo do Aiona, jednak po osiągnięciu lvl cap nie jest to gra, w której można robić coś interesującego poza farmieniem i