Hermetic Order of Trinity

Hermetic Order of Trinity

Autor Wątek: Angeloliv  (Przeczytany 1250 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

angeloliv

Angeloliv
« dnia: 16.12.2012, 20:08:57 pm »
1. Imię (prawdziwe):Łukasz
2. Imię, nazwisko oraz pseudonim postaci w The Secret World (jeżeli już wybrałeś/łaś):Morgana"Poszukiwaczka"Nox
3. Wiek:25
4. Jakie jest Twoje doświadczenie w grach MMO (w jakie inne gry MMO grałeś/grałaś):Gram w mmorpg od 10 lat,coś koło tego 1 moja gra to było tibia albo EverQuest 1 nie pamiętam za bardzo.potem wow od bety 7 lat,Warhammer online,aion itp + parę darmowych gier.
5. Czy wcześniej grałeś/grałaś w innych gildiach? Jeżeli tak, to w jakich? Czy sprawowałeś/-łaś tam jakieś funkcje? Proszę podać jakie:Grałem dużo w różnych gildiach.Byłem 6 razy gm 12 razy officerem.
6. Dlaczego zdecydowałałeś/-łaś się na grę The Secret World?:Hmm może dlatego że jest bez abonamentu a może i dlatego że nie ma nic ciekawszego a wowem to mam po dziurki w nosie i za dużo dzieci się zaczeło pojawiać.A miałem grać  w tsw już od premiery ale LoL mnie wwesał i jakoś wyszło.
7. Jaką frakcją chcesz grać i dlaczego?:Dragon bo lubię anime mange i Godzille:):):)
8. Dlaczego wybrałeś/-łaś naszą cabal, skąd się o nas dowiedziałeś/-łaś?:Hmm może dlatego że szukałem jakieś gildii i ta wpadła na rozpoczęciu.
9. Czy masz zamiar brać udział w misjach inwestygacyjnych? Role-playing? Jaki jest twój cel w grze?:To jeszcze się zobaczy wszystko po woli.
10. Jaki styl gry preferujesz? PvE czy PvP?:Pvp ale Pve czasami
11. Czy chcesz nam coś o sobie powiedzieć dodatkowo?:Hmm co tu powiedzieć mieszkam w Norwegii od roku pracuje na produkcji sushi od roku dobre.Jestem osobą spokojna i cichą.Kobiety zawsze mnie ośmielają mam słabość do nich.Słucham muzyki trens od niedawna a le i tak rock rządzi.Lubie ciepło a siedzę w lodówce no i lubię pływać,ale papierosy pale od 5 lat przez wojsko bo byłem na ostatnim poborze.Mam neta radiówkę więc będę siedział na ts3 jak pozwoli net.